måndag 3 november 2014

Mycket på gång idag...igen...


Lade upp Skaka men int teisa utställningen i Karleby bibliotek i kväll.

Blev lite stressigt att få allt klart innan några tidningar kom för att göra intervjuer.
Hann till sist få klart allt.

Passa på att ta en titt på tavlorna!
Lite annorlunda  bilder av vår natur.

Svartvita, skakiga....
Med  fantasi så kanske betraktaren hittar något, som jag har hittat!

Den hänger där mellan 4-28.11.2014




När jag kom hem så hade jag fått något intressant med posten.

Finlands stora Årets natur foto bok med 160 sidor kunde jag bläddra i.

Där blev min prisbelönte (hedersomnämnande) gäddbild publicerat i stor format.




När jag bläddrade vidare kom jag till min egna gäddartkel.
Nordens krokodil!




Nästan så man blev våt av allt vattenstänk gäddan gjorde på andra uppslaget.




Sex sidor blev det, fyra bilder med mycket bra tryck kvalitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar